Din IP

Jag i ett nötskal!

Japp, så kan man känna sig ibland. Virrig far hit och dit, tjatar om allt på mingoa make.. Undras just om han tycker det samma om mig efter en sådan här dag. Tror nog mer han har tänk att henne ska jag leva med på liten yta i helgen. Haft skit dåligt humör idag och inte alls vart för trevlig, stackarn som fått stå ut med mig idag. Känner bara att jag vill slå nån eller slå på nått för att få bort alla agressioner. Bor ju nära skogen så får väll gå och ställa mig i den och skrika och gapa ett tag, vem vet kanske får sällskap av tyskan så kan hon lära mig lite om ilska. Nu ska ni imte bli rädda för jag är inte farlig vill bara ha utlopp för mina känslor. 

Nu väntas massage så kanske det känns bättre efter.  Senare ska stativet till kameran fram och med ut i H-bilen, resten tas imorgon och en del annat är redan uttaget. Sen imorgon eftermiddag så rattas det mot Hornborgasjön så får vi se hur många tranor det är där i Ödemarken. Kanske jag kan hitta tranor som förstår mig för visst är dom ståtliga dessa långsankade fåglar. Kom och tänka på när jag träffade ett medium och fick reda på vad jag vart i tidigare liv.. Håll i er, jodå nunna har jag vart och konstnär i Paris synd att man inte kommer ihåg nått av det bara. Även så är jag motaglig för det andliga genom mina ören om ja ville utveckla detta. Men se det vill jag inte för är ju livrädd när man går upp om nätterna för man ska få se nån ande.. 

Lite tokigt vart igår när gubben ringde och berättade att vi hade en tidig Påsk, jag som trodde vi hade en sen. Så kan det gå när man tittar i för gamla almenackor, man ska ju hålla sig till nuet. Men insåg då att snart så är vi i Tyskland, så ska vi ut nästa helg också och helgen efter så ska tjejerna flyttas sen så är det dags för Tyskland.. Nu ska jag se till att få min massage om han har lust att massera en Bitch!

 
 Några favorit kort på finaste tjejen.



Lite lik Skrållan i Saltkråkan här :-).



 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ler Och kan inte annat när jag läser texten din. Dem flesta av oss kvinns känner nog igen sig. Själv så använder jag bilen som terapi att skrika av mig i. Syns snart....kram!

2012-03-16 @ 08:45:51
URL: http://susodus.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Ja vi är ju lite som vi är vi kvinnor, och visst trivs vi med det :-)

Men du vi ses om några timmar!

Kram

2012-03-16 @ 09:34:12
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0