Din IP

Myskväll med Alex i kväll.

För hon kommer hem och förgyller kvällen och natten, får jag sällskap när nya såpan ska ses ikväll för gubben är ju inget för såna program.

Lite kylslaget har det varit idag men höll man sig bara i solen så var det helt okej. Vart en promenad och det var skönt men som sagt lite kallt, men värre var det med städningen som skulle bli gjord för att få tiden att gå tills karln kom hem bara försvann.. Men tänkte den skulle dyka upp tills på lördag när vi ändå ska vara hemma, räddar jag ju lördagen. Jag har fått ett beroende som får mig som i trance och det är alla spel på FB, bara älskar dom och kan inte få nog och så ploppar det upp nya varje dag. Sen har jag mina favoriter och älskar mitt castel  spel, där det ska byggas slott och slå mörka bestar bäst av allt för det är mitt kunga rike.

Så tomt utan gubben om dagarna och nu när inte barna kommer hem och är hungriga och det ska skjutsas hit och dit så kan dagarna bli väldigt långa. Har faktiskt märkt att jag går och pratar för mig själv här hemma! dags att bli orolig kanske?... Men samtidigt är det skönt att det bara är jag och gubben hemma, ja som sagt så kommer känslorna och går, men så är det här i livet. Nisse var iväg och fick massage och det var kanon bra och inte långt härifrån heller tar bara en tre minuter dit.. Kan inte bli mycket perfektare. Idag kom fästena till H-bilen och solcellen på plats så nu är nästa steg att han får dit cellen i fästena, sen så är vi med solcell också. Tog sin lilla tid innan vi bestämt oss men väll när vi gjort det så går det fort.

Men ni får ha en bra kväll!

Kram kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0