Din IP

Ner för räkning.

Haft en trevlig helg med Sussie & Jonny fast visst hade vädret fått vart bättre. Ja vi fick ju fint på söndagen och en härlig promenad och lite kaffe hanns med innan det var dags för avsked. Attans! helgerna går allt för fort och allra helst när man har trevligt så flyger dom iväg. Nu längtar man väldigt till Gotland och allt spännande som ska hinnas med där. Så tack ni goa att vi får dela alla härliga äventyr med er och så får man ju inte glömma hur gott det är med vin i härliga vänners sällskap.

Idag så hände det igen, från ingenstans vart jag en krympling med en nacke som är ond som satan.. Fått lite skön massage av gubben och efter det tog jag ett riktigt varmt bubbelbad, ja lite bättre känns det men fortfarande den där brännande smärtan i nacken som bara mal och mal. Vänster arm orkar inget utan värkar bara som satan och tummen på höger hand gör ont så fort jag tar i nått. Knäna värker och måste stå upp ofta ocm jag sitter annars så kommer jag inte upp. Förstår om ni slutar att läsa för det hade jag gjort, vet att jag är ynklig som gnäller men förbannat skönt är det att få göra det när det är som ondast. 

Ja trots detta så var vi ju tvugna att få in Patraskbilen och det var ju inte det skojiga idag att göra. Jag älskar verkligen annars att köra H-bilen men idag när jag bara ville vara under täcket så kändes det för jävligt. Så gjorde ju denna blåst vi haft det lättare idag och en värkande kropp som knappt fick i växlarna, ja ni kan ju tänka att jag var livrädd för att lägga den i ett dike och förstöra vår och semester kanske. Men nu gick det bra och jag åkte med Nisse hem. 
  
Så nu ni rara så ska det bli soffhäng och sen sängen så hoppas jag att jag kan tycka om mig själv imorgon för det har jag inte gjort idag. Hatar mig själv dessa dagar när man inte får gjort vad man vill och man kämpar verkligen för att inte tårarna ska trilla. Speglar underviks en sån här dag för då går jag under.. Ja jag vet, gud vad du är patetisk och tragisk, så nu behöver ni inte säga det åt mig gjorde det själv istället

Kram kram  

Kommentarer
Postat av: Åse

LER ja vi vet ju att det var bra där du.. Du är för rar och go du och gillar detta med Skagen. Vi har faktiskt varit där med Linda & Alex och det är fint där.. Värt ett besök och många härliga fiskresturanger fanns det i Skagen.



Känns väll si och så idag, vaknade med spräng huvud värk och stel men ska försöka att få nått gjort.



Kramar om tillbaka!

2012-03-20 @ 06:39:31
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0