Din IP

Passande...

Eftersom jag hört statistiken både på tv och radio att folk får ångest över att folk mår bra och skriver det på facebook.
Så kan jag bara tala om att just idag mår jag si så där ont lite i skallen och har fortfarande rynkor av alla skratt man får av att läsa andras statusar. Maten fick man heller inte skriva om tydligen, så jag kan meddela att jag går inte hungrig..slängde i hop vad som fanns i k...ylen å de vart f-n gott det med..
Man får inte heller säga fina rara söta ord till sina vänner.. så tack folket för en helg med musik och mat och ett bra vinnande koncept... man får heller inte klaga.. så därför kan jag tala om att alla mina naglar inte är knäckta och vädret är väl lite si och så.. Imorgon ännu en bra vardag.. ha det gott Sveriges facebook folk och jag hoppas detta inlägget inte gav er men för livet....... obs man ska tydligen inte sno andras facebook´s inlägg heller men det sket jag fullständigt i denna gången med..... ;-)


Tänk om folk bara kan ta saker och ting för vad det är, men tror nog oftast att det är dom som mår dåligt av vad som skrivs är dom som är värst på att få andra att må dåligt. Just detta med att läsa andras statusar ger faktiskt mig skrattanfall, och många tycker säkert att varför skriva om simpel mat som falukorv och makaroner och ett glas kall mjölk till är onödigt. Utan bättre att skriva om finare mat som det ska kokas en massa timmar innan det ens är ätbart.. Så kommer vi till drycken ja en flaska vin för flera hundra måste vara i glaset till denna mat undrar om man blir lyckligare av det. Bättre med snabb matlagning och fram med skiten på bordet så man kan umgås och ha det trevligt med sin familj och vänner istället. Men visst är det mysigt med ett hjärta eller små rara ord än att det ska vara kort och kyligt. Klart jag vill tacka mina vänner för en underbar helg när man mår bra av att träffa dom, man kan ju inte gå omkring och tänka att nån mår dåligt av det. Klaga måste man få göra skönt att få rensa sina tankar i ord och man får väl tolka det som man vill... Jag vet ju vad jag skriver om. Oftast är dom som gnäller på såna här saker som är dom som sitter och gör statusar om samma sak, men det är skillnad det. 

Måste bara avsluta med att dagen har varit bättre idag men inte helt bra! fortfarande en vänster arm som gör ont och en tumme och fötter som ömmar.. Ja en brännade värk i nacken också annars så är allt så kanon så och himlen har vart blå idag också..  

Ha nu en bra kväll alla underbara!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0