Din IP

Städardag..

Åt Linda & Alex! ja jag känner att jag har den tiden så jag hinner att göra det.. Bortskämda ja visst men jag som valt det. Tror det är det där att känna sig behövd som gör sig påmind eller så är det jag som inte vill släppa taget. Men i vilket fall som helst så gick det några timmar så dagen rullade på, passade även på att plocka ur V70 och torka ur den.. Sen är det väll inte bara jag som hjälper utan brukar få hjälp tillbaka och där är Jennifer & Sandra kanon snälla. Aldrig några problem när man vill ha hjälp av dom och det uppskattas ska ni veta av både pappa & mig. Själv ska jag ta en en riktig städdag på lördag här hemma när vi ändå är hemma i helgen. Går så fort nu för tiden och göra det som görs varje morgon med plock, tvätt och disk, nått jag faktiskt lärt mig att njuta av nu..

Har aldrig varit en pedant person utan det är nog lite mer kaos, men känner nu när vi bara är två att jag plockar mer och vill inte ha saker liggandes. När barna var små så fick mycket vänta tills på kvällen tills dom små liven somna, då började mamma plocka och styra. För på dagen så var barnen nummer ett med att dom skulle ha mat när dom kom från skolan sen skulle det skjutsas både hit och dit. Fattar inte att jag orkade men det gjorde man då man var mitt i det.. Även bakning  gjordes kvälls tid så tv tittande hann man inte mycket förr... Men när Mindy är här hos oss så släpps allt och man går tillbaka till tiden när mina egna var små, ja man tar allt efter att Mindy eller Vincent åkt hem för nu är det dom två som är nummer ett. 

Tyvärr kan jag känna att man inte orkar eller hänger med Mindys & Vincent pågrund av värk, men försöker så gott det går. Blir bara så förbannad och trött på värken som gör att man inte orkar, ska jag bli en gnällig kärring i förtid???? vill verkligen inte det. Bara att bita i det sura äpplet och finna sig i att det kommer vara så här resten av livet, måste varit extra jävlig som fick denna förbaskade fibromyalgi. Men nu ska det fixas matlådor här och sen se på tunnelbanan så får det bli nattinatt sen..

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0