Din IP

Trött

Förstår inte vad det var segt idag, men det blir väll förhoppningsvis bättre. Fått i mig en mugg kaffe och fler ska det bli så då kanske man vaknar. Idag blir det en sväng till Motala och det kom precis rätt då, så tack Jonny & Sussie att ni ordnade ett ärende där åt mig. För nu fick jag en anledning att åka in till centrum för att kolla även i kläd affärer, kanske det blir dom byxorna nu.

Vädret! ja vad säger man? inget alls man bara ler och njuter i fulla drag. För visst är det underbart och man vill bara ha mer och mer. Vart det vanliga hemma med plock och sen en sväng in till tjejerna i stan. Väll hemma skulle jag tagit mig ut i H.bilen för lite fix men hittade inte orken till det så får bli i eftermiddag. Nisse som jämnt har sån energi var ute och fixade med traktorn igår innan det var dags för honaom att fara på massage. Ja inte tog energin slut efter massagen heller utan han var ute en sväng till, och jag letade som en tok här inne efter min energi får se om jag hittar den under dagen nu. Nu ska det försökas med ett lyft här så jag kommer iväg skapligt och är hemma skapligt för att få nått gjort.



Här var hon inte så stor våran lilla Mindy och så satt hon där man satt henne, inget hon gör idag när det är fullt ös hela tiden. 



Detta är en underbar ställplats i Stenungsund som är värt ett besök.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du vännen du ska ha ett stort tack, då slipper jag jaga själv efter mojängen på lunchen. Ha en toppenfin shoppingdag. Kramen & kramen!

2012-03-14 @ 08:51:22
URL: http://susodus.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Så lite så gumman! hoppas du kunde njuta av solen och bara vara på luchen nu. Ja det vart ett par byxor och en fika med mina änglar, så kanoners vart det.



Kram och en riktig får du på fredag :-)

2012-03-14 @ 14:25:52
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0