Din IP

Trötta!

Bara förnamnet och gubben har slocknat i soffan. Ja det är han värd för han har slitit idag och nån med mer energi än han det vet jag ingen som har. Ja jag vart väckt med frukosten på bordet i morse så som det ska vara.. Lite plock och fixa till sig och under tiden passade gubben på att vara och greja i garaget.  Sen in till Vadstena, han i L-bilen och jag i S80 och dom andra var där också.. Ja bara att sätta igång och kan ju säga att jag verkligen och då menar jag verkligen hatar att flyttstäda! Men nu är det gjort och hoppas att det duger åt dom som tog lägenheten. Hem med Lindas  saker hit ut och av med dom för att lastas på L-bilen på måndag igen när gubben slutat för dagen. Men sen är vi färdiga och tror ni att jag längtar????

Jennifer & Per kom för att byta däck på bilen som fars gubben hjälpte dom med. Per hade fixat eller ja köpt riktigt snygga fälgar till S60 och riktigt snyggt vart det. Jennifer körde L-bilen för första gången idag och tänk när hon är färdig med sin dröm så kanske vi kan ta och åka lite mer med H-bilen .. Så snabba på nu gumman och se till att ordna allt.. Slängde ihop lite korvstroganoff och ris ja sallad också till dom hungriga. 

Efter mat och disk så styrde vi till Motala och hjälpa Alex lite men blir en sväng imorgon också för hade inte med allt som behövdes.. Jennifer & Per var hos Alex när vi kom så då fick vi träffa dom igen. Känner det komer bli en tidig kväll om jag inte hittar nån bra film som kan hålla mig vaken. Avslutade kvällen med att köpa med oss plocka ihop din egna sallad hem som avnjöts till en kall, därför gubben sover nu :-)

Nu är det bara fem innan vi rullar till Tyskland och lite snålt med vin har det vart denna helg hemma.. Men vi
ll ju inte gå på systemet när vi ska dit. Ja lite snål kan tyckas! Men ska ju som sagt fylla på förådet så måste ju ha platsen. Ja så var då Gränna bokat och ja ni kan tycka att det är tidigt men det är så populärt där på Midsommar så efter påsk är det fullbokat till Midsommar.. Man kan alltid stå som reserv för brukar alltid vara någon som drar sig ur och vi hade en sån plats för några år sen.. Nu ska jag ta och bara njuta av denna underbara trötta kväll,,, men älskar er ungar och barnbarn.. Kom och tänka på vad Mindy sa idag. Mårten fick en ny cykel till Mindy av en arbets kamrat så dom var på Bil Tema och köpte stödhjul igår. Mindy berättade för mig att hon cyklat igår och jag mår så bra av det... Ja visst är dom härliga dom små. Så kom även frågan, Mormor har du godis eller bullar.. Tyvärr då, men lovade att hon skulle få bakade bullar i ägget... Så bakas bullar ska det på tisdag..

Ha nu en bra kväll!! 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja det låter som om ni bägge skulle behöva lite andrum och bara få rulla iväg efter allt som ni jobbats med under helgen.



Och du vet du vad....bara 4 kvar nu, men jag kommer sakna dig i Blåkulla ska du veta. Men du kan ju alltid hälsa dem Tyska häxorna från mig.



Kramar om!

2012-04-01 @ 14:12:42
URL: http://susodus.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Kommer tok sakna dig bland alla Tyska Påsk gummor, men ska ordna till lite vin åt er så en träff måste till snart du. Du får hålla ställningarna i Blåkulla och se till att shoppa för tror att Påskrean på systemet där i den staden går inte av för hackor :-)



Kramar om tillbaka!

2012-04-01 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0