Din IP

Goseväder...

Vaknade imorse vid sex att det var väldigt ljust i sovrummet. Upp och kikade lite lätt förbi rullgardinen och vart totalt bländad så var det nåt gult och nästan som ett stort hav däruppe. Ja men visst var det solen och himlen men nej sex var för tidigt så kröp ner igen under täcket och hoppades att den skulle vara kvar när jag vaknade senare. Och den var kvar åtta när jag slog upp mina blå men då var min andra hälft redan uppe, lustigt! Nej det är ju inte det... Knackade lite lätt ivägen för förstod att han satt vid sin nya dator och pulade, fick till svar att är du vaken ska jag göra frukost! pli har jag på den mannen :-) Så tack du mitt hjärta för frukosten men även jag tog mig lite datortid efter frukosten.. Säger bara vilken härlig dag det har bjudits på och det var inte en dag för tidigt att slippa regnet.

Igår så shoppades lite började med Plantagen i Linköping där det hittades en hel del.. Efter vart det Biltema där det hör och häpna for ner saker i korgen också. Även så fick vi se Ronnie Petterssons bil som han körde 74 en Lotus. Den stod där inne så man kunde beskåda den. Färdiga där så for vi vidare till OnOff och där så köpte gubben sig en ny dator, och visst går det framåt med tekniken men jag är nöjd med min LapTop och ska nog vara det för den är inte ett år en.. City Gross fick ett besök av oss också där det handlades mat, ja jag hittade en jättefin kruka som jag ska ha i köket.. Men sen var vi färdiga och många tusenlappar fattiga men visst är det så att pengar är till för att rulla. 

Tillmiddag i går så vart det ugnsbakad lax med citronsås och sallad, riktigt mumsigt var det. På kvällen vart det köttfärspaj och det var lika mumsigt det också så vart det lite jordgubbar, hallon och blåbär till tv:n på kvällen. Mycket sport vart det igår för när vi kom hem så sågs  handbollsfinalerna i SM och efter det så var det hocky.. Tyvärr var inga av dessa matcher särskilt spännande så det var mer titta för tittandes och att jag hade tv:n när det var sport :-) Karln satt som klistrad vid datorn. Men faktiskt har det varit riktigt skönt att vara hemma i helgen och hinna få undan lite för nästa helg rullas det igen. 
Ja så spran Per Jennifers pojkvän Göteborgsvarvet igår och springar han nästa år så ska vi nog ta oss upp och heja.. Såg ut att vara en himla trevlig tillställning. Per sprang på 1,54 tror jag Jennifer sa, så Grattis Per och bra jobbat.



Ja steget fick gubben ordning på i helgen så nu får det testas tills nästa helg.





Mitt favvo ställe just nu.





Gubbens nya, och visst är det roligt med nytt :-)



Krukan jag köpte igår så nu ska det bara till en blomma, älskar texten på krukan..

Men nu får ni ta och njuta det sista av söndagen för imorgon knackar vardagen på med dunder & brak.

Kram kram 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0