Din IP

Gränna.

Då landade vi i Gränna igår kväll och dom goa var redan här. Och jag, ja jag är kär.... Vilken härlig vove och söt så tror jag kidnappar henne, visst kommer suget efter en som sällskap men vi är ju två om beslutet. Och rasen för mig då är nog en Tollare eller Lagotto. Ja jag får fortsätta drömma men visst skulle det vara sällskap. Kvällen så vart det hocky som då två inte tyckte var så roligt, förresten så var ju matchen inte nån höjdare.. Natten har varit lugn utan bil huliganer och det är skönt.

Vaknade till ett soligt Gränna dock blåsigt, frukost har redan gått ner i magen så  fick vi kaffegäst på morgonen som hade med sig nått härligt. Ja vilken hund lugnet själv och man bara smälter i hennes närhet... Idag ska gubbarna anordna tv hiss så dom kommer ha lite roligt. Jag hoppas på en plats i lä och tror nog Sussie vill det samma med en värmande sol...

Men ni fina ha en underbar dag!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Åse

Ja det skulle sitta fint, men vi får göra promenaderna med Saga för min man är lite svår att rubba och jag tycker det blir bäst om vi är överens i den frågan. Men du, vi måste få lite egen tid dagen i nnan stora dagen.. Minst två timmar över en kall fast vi H-bilen och det samma gäller gubbarna. Men tack du för i lördags det var trevligt att ha lite tjejsnack :-)



Kram tillbaka vännen <3

2012-05-07 @ 21:53:10
URL: http://åseåse.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0