Din IP

Onsdag eller Fredag!

Ja det är bara att välja, men för många så är det som fredag och en del dom har fredag när det är fredag.. Vädret har varit växlande men mest sol nu framåt kvällen mulnade på sig och kom några droppar regn. Hoppas nu att det kan vara lite skapligt i helgen men hört lite olika om det men många säger att på söndag ska det bli fint. Som vanligt när allt ska packas ihop och man ska hem. 

Igår var det inget vidare väder, ja trodde ett tag på morgonen där men det rättade till sig och blev som det ska. Körde på här hemma med lite trädgårds arbete och plock ja tvätt också, ja helt enkelt det gamla vanliga. Vart lite slö när det skulle göras middag så for till kiosken och köpte köttsoppa, för hade verkligen ingen lust att stå vid spisen. Men det är inte fy skam med färdig lagad mat heller, ja ibland så är det riktigt gott det med. 

När Nisse kom hem och ätit och jag tagit disken så for vi till Motala för att hälsa på hemma hos Sandra och dom små. Där var Jennifer & Per också så trevligt att vi fick träffa dom med. Mindy och Vincent var det full fart på men Vincent var redigt trött, han hade bara sovit tjugo minuter på dagen och det är lite lite för den aktiva killen. Mindy ville spela spel och det vart spöket Laban memory och vi hade nog suttit än om inte mormor vänt dom sista sex. Ja vi satt nog i tio minuter och jag tänkte att jisses vad svårt detta var, men upptäckte när jag vände på dom att det bara var olika  kvar så det kunde blivit ett evighets spel. Lite fika vart det också och en bulle med slank ned med. På hemvägen så stannades till för att köpa lite blandat med bär för att ha vid tv:n på kvällen, Hallon, Björnbär, Blåbär och Jordgubbar... Tittade på två serier som vi följer jag och gubben när vi landat här hemma sen fortsatte jag med hockyn... Nu skulle jag snart vilja se en spännande match. Sen så vart det ett öga på BB sen så fick sängen ta emot mig... Nu väntas det på att karln ska plaska färdigt i badkaret för att sen mysa ner oss och titta på tv:n



Fixade till så jag vart ljushårig idag igen.. Har sån förmåga att tröttna fort när det är lite mörkare.



Men nu känns det bra inför sommaren.. Lite som ordningen återställd :-)  

Kommentarer
Postat av: Åse

Tack du! Tack själv ni för sällskapet i Kristinehamn. Nu får vi se framemot nya mål :-)



Kramar om tillbaka!

2012-05-25 @ 06:28:49
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0