Din IP

Snart så!

Idag har det varit sol om vartannat och ombytte förnöjer. Potatissallad gjord och sockerkakan färdig gräddad. Idag så vart det en till ny cykel och bägge står nu där bak i H-bilen och ska nyttjas nu i helgen när Trollhättan ska besökas. Finns ju en hel del att se på och spännande att få se när dom släpper på vattnet. Ja sen står man himla bra där och nu ska allt staden utforskas när vi har varsin cykel.

Igår så fick man en hel del gjort och några timmar i solen fick man njuta också. men sen framåt eftermiddagen så mulnade till sig. Själv var jag iväg till fina Emma och klippte och gjorde slingor så nu är man ljus igen. Tycker det är jätte roligt att prova på en annan färg en den ljusa men är snart tillbaka i mitt rätta jag. Så tack du Emma! nöjd som vanligt var jag när jag gick därifrån.

Såg eller gubben berättade att Donna Summer hade gått bort, våran underbara disco drottning, vem minns väl inte henne. Tittade lite snabbt på AB och såg att hon kämpat ett tag mot cancer, fy vilken otäck sjukdom det är. 63 år är ju ingen direkt ålder idag....

Lyssnade på radion idag där mycket har handlat om det som uppdrag granskning visade igår, ringde en kvinna och försvarade allt detta så var det en annan som hjälpte såna här utsatta kvinnor mot sina män.. Oj oj, dom förstod verkligen inte varandra och tror nog dom skulle kunna hållt på än och bråka om detta. Nåt som slog mig igår är hur mycket mosker har dom fått bygga i vårat land? helt sjukt detta att det ska byggas upp så här mycket åt dom se till att avskaffa allt istället och för guds skull så måste vi hjälpa dessa förnedrade kvinnor till ett liv i harmoni... Nej dags dom börjar att anpassa sig efter våra lagar och regler, för kom vi till deras land så vart det väl bara en kula i huvudet. Och muslimer vad är det för vildar?

Nu ska det slappas så kommer nog dom blå att åka igen fort idag.. Heja Sverige!

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0