Din IP

Tråkväder!

Nu så räcker det väl med detta regn! vill ha sol och värme å bara sitta ute och njuta. Visst är solen framme ibland men dropparna faller lika bra då med så sitta och njuta av den blir det ju inte då. Idag så har jag lite ont i halsen ja allmänt hängig med ont i kroppen som en bonus. Men förkyld är ju inte så lustigt om man blir när man hade två snoriga hjärtan här i tisdags. Bara jag slipper kräksjukan så är jag glad, tar hellre en förkylning.

Ja så händer det ju lite hemskheter här ute på landsbyggden också... Igår hittade dom en man i en brunn vid stora vägen där bortåt man kan åka upp till Omberg och dom verkar ganska så säkra på att det rör sig om ett mord. Lite läskigt när sånt händer i omgivningarna man bor i. 

Hade då tänkt oss lite grillat kött i kväll med en god sallad till men får bli tillagat på spisen istället. Så blir det en hemma helg med fix av lite smått och gott, så tror nog jag ska ta storstädning imorgon om man inte ligger och kurerar en förkylning. Nisse ska iväg till Hans och försöka att fixa till deras dotter Linas dator som havererat, sicket fredagsmys det blir här idag.. Alex ska ha sin 20 Års fest på Hugos ikväll så ha nu riktigt roligt..

Igår så var det en dag i trötters sällskap, kan man inte bli annat i detta väder. Köpte en toasits åt Mindy igår så hennes toa besök underlättas.. Stora tjejen använder inte blöja längre och så har godingen kommit i tre års trotset. Så ibland så lyssnas det inte alls men senare så frågar hon, sa du nåt till mig. Ja dom är bara för goa.

Hemma igår så vart det inget gjort, var inne i Vadstena och hämtade Alex som sov här tills idag för hon skulle fixa med festen och dra ut papper från skrivaren. Handlade på hemvägen för var ju tvugna att ha nåt i magen. Men sen vart det bara soffhäng och klockan tio fick sängen ta emot mig. 

Ha nu en underbar helg!

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0